CredoWeb - Biroul dvs. de marketing digital!

O platformă. O mulțime de avantaje

Ce este CredoWeb
CredoWeb este un instrument de comunicare digitală care deservește toate părțile interesate din domeniul sănătății, oferind industriei farmaceutice instrumente de marketing multi-canal extrem de personalizabile pentru utilizarea la nivel național și la nivel de cluster.
Platformă
Farmacii Pacienților și
Organizațiile pacienților
Medici Experți medicali Companii Farmaciștii Spitale Instituții și organizații
Scopul nostru
Pentru a face comunicarea în sectorul sănătății mult mai ușoară. Există mai multe avantaje pentru dvs. ca și companie din industria sănătății: veți putea să prezentați produsele dvs. specialiștilor medicali, experților și publicului larg indiferent dacă vorbim de produse OTC sau RX, dispozitive medicale sau servicii .
Vedeți cum ajută CredoWeb afacerea dvs.

Avantajele dvs. ca și companie:

.Puteți prezenta exclusiv ofertele și știrile dvs. medicilor, experților în sănătate, instituțiilor și pacienților. Alegeți dacă le publicați accesibile tuturor utilizatorilor sau în secțiunea special separată pentru specialiștii medicali

Cu doar câteva clicuri devii parte a rețelei CredoWeb!
Poziționați gratuit prezentările, produsele și serviciile companiei în cea mai mare rețea socială de sănătate
Publicați conținutul dvs, ori de câte ori doriți fără limitări
.Atașați grafice, fotografii, videoclipuri sau fișiere și publicați ori de câte ori doriți conținutul dvs. multimedia
Direcționarea corectă a tuturor grupurilor dvs. țintă
.Prezentați-vă brandurile și subiectele în funcție de relevanța pentru specialiștii medicali, experții și pacienții. Alegeți cum să comunicați cu grupurile țintă în secțiunea deschisă sau închisă pentru publicații. Și toate acestea într-o singură platformă
nstrumentul de marketing eficient pe mai multe canale
.Informați prin intermediul CredoWeb despre produsele OTC, RX, dispozitivele medicale sau dispozitivele de sănătate pentru consumatori, servicii etc.
Cercetare primară de piață și sondaje
.Ajungeți la segmente de public suplimentare care nu au putut fi informate din cauza resurselor limitate. Măriți frecvența de contact pentru clienții existenți prin acest canal suplimentar
Campanii de conștientizare a bolilor și de asistență pentru pacienți
Aduceți mărcile și produsele dvs. mai aproape de grupurile țintă într-un mediu legat de sănătate
.Community Listening prin "discuții virtuale"
.Invitați partenerii dvs, să vorbească într-o cameră virtuală. Discutați cu ei sau ascultați despre ce se interesează grupul dvs.
.Susținerea vânzărilor direct
.
.Instrumentul dvs. flexibil pentru orice campanie
.CredoWeb poate fi integrat în strategii de comunicare la diferite intensități în funcție de utilizarea resurselor
.Optimizare SEO, suport personal și flexibilitate
.Acesta este un principiu constant de la începutul creării CredoWeb